خط تولید و تصفیه روغن ماهی
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

ماهی یکی از آبزیانی است که از بیشتر اجزای آن استفاده می شود و بسیاری از افراد هستند که در حوزه خط تولید و تصفیه روغن ماهی کار میکنند و این خط تولید جزء کسب وکارهای اصلی آن می باشد. 

 روغنی که در ماهی وجود دارد تنها قسمتی از آن را شامل می شود و بسیاری از بخش های بدن ماهی را استخوان گوشت تشکیل می دهد. 

به طور میانگین می توان بعد از روغن گیری ماهی  در حدود ده برابر روغن گوشت و استخوان باقی می ماند که البته این مواد به صورت پودر برای خوراک دام و طیور مورد استفاده قرار میگیرد.

در بیشتر کارخانجات تولید روغن ماهی  مواد جامدی که باقی می ماند به پودر تبدیل می شود و به طور کلی می توان گفت در بسیاری از کارخانجات روغن گیری ماهی و تولید پودر ماهی همزمان با یکدیگر صورت میگیرد.

روغن ماهی یکی از مواد غذایی با ارزش است که یا به طور مستقیم و یا به شکل دارویی مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع ماهی هایی که از امگا 3 بیشتری برخوردار هستند و می توان از آنها پودر و روغن ماهی تولید کرد عبارتند از:  ماهی قزل آلا، ماهی تن، ماهی ماکرل، شاه ماهی، ماهی آزاد 

نحوه تولید روغن ماهی

تمیز کردن ماهی، سورت کردن ماهی، خرد کردن ماهیان، پخت ماهی، جداسازی قطعات پخته شده، تبدیل مواد به کنسانتره، خشک کردن ماهی برای تهیه پودر، گرفتن روغن ماهی، جدا کردن روغن از آب به وسیله دستگاه سانتریفیوژ، خنثی سازی، رنگ بری، بسته بندی محصول 

اما در خط تولید روغن ماهی زحمت و تلاش بسیار زیادی باید زحمت و تلاش بسیار زیادی انجام داد به این صورت که گرفتن روغن ماهی از شرایط بسیار خاصی برخوردار است و ضمن اینکه از مراحل بسیار زیادی باید عبور کند تا بتوان روغن ماهی را تولید کرد. 

به جای این خطوط تولیدی که هم زحمت بسیاری دارد و هم قیمت دستگاههای آن بسیار بالا می باشد می توان از روش های کسب وکار دیگری نیز استفاده کرد. 

در شرکت سارگن می توانید از خط تولیداتی که ارائه می دهد بهترین تصمیم گیری را انجام  دهید با شماره هایی که در سایت اصلی سارگن درج شده است تماس برقرار کرده تا از نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی مطمئن شده و کسب و کار خود را شروع کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: